O nas

Nasza wspólna historia zaczęła się dwa lata temu. Po latach zdobywania doświadczeń na polu zarówno sztuki jak i biznesu, podejmowania nowych przedsięwzięć, prowadzenia zróżnicowanych projektów, obie zauważyłyśmy, że zamiast równowagi, wyciszenia i harmonii w życiu zawodowym, podejmujemy się wciąż nowych inicjatyw, które pędzą - jak się okazało - w zbyt szybkim dla nas tempie. Pośród pędu, potrzebowałyśmy inspiracji z nowych źródeł, świeżości, nowej iskry do działania, odnalezienia właściwej równowagi i nowej harmonii.

Nasza zdolność kreatywnego myślenia oraz autentyczna chęć zmian zaowocowały fascynacją nurtem slow i przeniesieniem jego założeń na grunt zarządzania. Chciałyśmy pracować na bazie triady, jaką stanowią: sztuka, styl życia i społeczeństwo. Wszystkie te elementy mają na uwadze drugiego człowieka, sztukę oraz harmonię życia jako składniki niezbędne do czerpania nowych inspiracji.

Od tej chwili slow management to filozofia, która wyznacza naszą misję. Oznacza skupienie się na jakości, autentyczności i wymiarze ludzkim. Slow management to dla nas powrót do wartości humanistycznych w biznesie, gdzie człowiek jest w centrum uwagi, a sukces budowany jest w oparciu o takie wartości jak: autentyczność, odwaga, elastyczność, empatia, ekologia, kreatywność i wzajemne zaufanie.

Wiemy, że sztuka i kultura jest odpowiednią drogą do rozwoju kompetencji współczesnego lidera. Poprzez działania związane ze sztuką i kulturą menedżerowie nabywają umiejętności myślenia out of the box, rozwijają swoją kreatywność, uczą się uważności i elastyczności, nabierają odwagi. Dlatego też zachęcamy do wspólnej drogi, ponieważ prowadzi ona do rozwoju cech i umiejętności, które pozwolą współczesnemu liderowi sprostać nowym wyzwaniom i sprawią, że ich podejmowanie stanie się twórczą przygodą.

Chcemy przybliżyć, czym jest kierunek slow management, pokazać nurt, z którym on płynie oraz zaproponować rozwiązania warsztatowe dla tych, którzy potrzebują zmiany. Proponujemy życie w zwolnionym tempie, odnajdywanie sensu w prostych działaniach, smakowanie sztuki.

Ania i Gosia

 
Nasz zespół

 

Liderki:

 

 

Anna Zaroda-Dąbrowska

Anna Zaroda–Dąbrowska

Z wykształcenia politolog, jednak swoje doświadczenie zawodowe zdobywała głównie w zarządzaniu. Jej wiedza i umiejętności w tej dziedzinie zostały docenione i w 2013 roku została finalistką konkursu Bizneswoman Roku organizowanym przez platformę Sukces Pisany Szminką. Ekspertka w zarządzaniu międzynarodowymi projektami skierowanymi na nowatorskie rozwiązania w obszarze HR. Organizatorka wielu szkoleń z zarządzania, które ostatecznie zaowocowały zainicjowaniem think tanku Diversity Hub, któremu przewodzi. Zaangażowana w działalność organizacji non-profit. Pasjonatka podróży.

 
 

Małgorzata BłaszczykMałgorzata Błaszczyk

Menadżerka, mentorka i coach, a przede wszystkim pasjonatka sztuki współczesnej. Uczestniczka projektu Banku Światowego dotyczącego rozwoju przedsiębiorczości wśród kobiet, a także aktywna Ambasadorka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Jej własna ścieżka rozwoju kariery sprawia, że stała się wzorem dla wielu kobiet, które stawiają pierwsze kroki w świecie przedsiębiorczości. Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi zdobyła, pracując w korporacjach międzynarodowych na stanowisku menedżerskim. Swoje pasje - sztukę oraz coaching - łączy dzięki takim inicjatywom jak galeria Strefart, fundacja Zona Art oraz Finanse i Sztuka. Dzięki swojej pracy wspiera młodych artystów oraz promuje ich prace na rynku krajowym oraz zagranicznym. Organizowała szereg wystaw i inicjatyw kulturalnych na rynku krajowym i zagranicznym.

 
 
 

Nasi eksperci:

 
 
 

Joanna Oparek

Joanna Oparek

Poetka, powieściopisarka, dramaturg. Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Doświadczona dziennikarka, dyrektor artystyczny w Agencji Reklamowej oraz scenarzystka. Uczestniczka wielu krajowych i międzynarodowych wydarzeń kulturalnych łączących literaturę, muzykę i sztuki wizualne. We współpracy z galerią Otwarta Pracownia tworzy teatr niezależny w Krakowie.

 

 

Paweł Mendrek

Paweł Mendrek

Profesor Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Prowadzi Katedrę Intermediów. Ukończył Akademię Sztuk Pięknych w Krakowie. Naukę kontynuował w Academy of Art Collage w San Francisco oraz na Uniwersytecie Sztuk Użytkowych w Wiedniu. Realizuje szereg projektów międzynarodowych.

 
 
 
 

Monika Kuras

Monika Kuras

Doświadczony trener, coach, konsultant, ekspert w obszarze szkoleń i rozwoju. Specjalizuje się w tematyce związanej z Analizą Transakcyjną, prowadzi autorskie programy rozwoju osobistego w biznesie dla menedżerów. Inicjuje i wdraża działania związane z procesem rozwoju kompetencji pracowników. Z wykształcenia psycholog (Uniwersytet Jagielloński). Posiada liczne certyfikaty z zakresu Analizy Transakcyjnej, komunikacji, coachingu, neuropsychologii oraz Train the Trainers. Zrealizowała ponad 1500 godzin szkoleniowych oraz 500 godzin coachingowych.

 

Katarzyna Rodacka

Katarzyna Rodacka

Absolwentka filologii perskiej oraz rocznego studium fotograficznego. W przeszłości uczestniczka międzynarodowego projektu GLEN, autorka kilku przewodników i kilkudziesięciu artykułów. Współpracuje z różnymi podmiotami w zakresie redakcyjnym, turystycznym oraz koordynując projekty pozarządowe.

 

 

Joanna OgrodnikJoanna Ogrodnik

Zajmuje się sztuką wizualną. Absolwentka Fotografii na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu oraz Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Brała udział w kilku międzynarodowych festiwalach sztuki performance. Jej prace pokazywane były w Heraklion (Grecja), we Frankfurcie (Niemcy) oraz we Wrocławiu, obecnym miejscu zamieszkania. Realizuje się zawodowo tworząc filmy i fotografie promocyjne. Pasjonuje się tańcem i pracą z ciałem.  

 

 

Nasze motto

 

I Am Not a Human Resource,

I Am a Human Being.

 

 HENRY MINTZBERG